tag:blogger.com,1999:blog-2103597291737395529.post5226679988756616..comments2019-07-13T01:36:54.370-07:00Comments on Kim H. Olsen: Bedrifters opptreden på sosiale medierKim Olsenhttp://www.blogger.com/profile/09044397189444993288noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-2103597291737395529.post-20489230310242840062013-03-03T11:30:44.518-08:002013-03-03T11:30:44.518-08:00Syntes dette var et kjempeflott innlegg og meget b...Syntes dette var et kjempeflott innlegg og meget bra skrevet. Syns det er spennende at du fokuserer på at ja, faktisk kan feks en negativ kommentar på bedriftens sosiale nettside være positivt! Du har også brukt et glimrende eksempel fra Elkjøp, der de har hatt valget å enten styrke denne negative kommentaren med å stå fast på den behandlingen hun først fikk, eller å komme henne i møte med forståelse og serviceinnstilling. De klarte seg meget godt her og gir dermed et meget bra inntrykk! Dette får meg nesten heller til å VILLE kjøpe produkter fra elkjøp heller enn å IKKE kjøpe :):)Marianne https://www.blogger.com/profile/00103703154199045265noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2103597291737395529.post-32899841018461453022013-03-03T06:35:09.401-08:002013-03-03T06:35:09.401-08:00Høy kvalitet på dette blogginnlegget. Liker også g...Høy kvalitet på dette blogginnlegget. Liker også godt eksemplene du bruker. Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/00788263262227664337noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2103597291737395529.post-18252627276170691552013-02-18T01:58:07.148-08:002013-02-18T01:58:07.148-08:00Dette var veldig godt skrevet! Syns det var intere...Dette var veldig godt skrevet! Syns det var interessant det du skriver om å svare 'i kampens hete'. Detter er dette som kanskje er faren ved å være på sosiale medier som facebook og twitter hvor det er lett tilgengelig å slenge inn et raskt svar. En annen ting jeg merket meg godt var det at dersom et produkt ikke takler å bli kritisert på sosiale medier så holder produktet kanskje ikke mål, den hadde jeg faktisk ikke tenkt på selv før!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/16384131874283937963noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2103597291737395529.post-60776962765470687392013-02-17T02:51:16.825-08:002013-02-17T02:51:16.825-08:00Lurt at du berører akkurat hvordan bedrifter kan b...Lurt at du berører akkurat hvordan bedrifter kan benytte seg av sosiale medier for å yte service i det offentlige. Ellers godt beskrevet om forventningsfaktorer.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2103597291737395529.post-2677549172474973882013-02-16T07:44:25.569-08:002013-02-16T07:44:25.569-08:00Jeg likte dette innlegget veldig godt Kim. Eksempl...Jeg likte dette innlegget veldig godt Kim. Eksemplene du bruker og hvordan du beskriver bedriftenes respons i konkrete saker. Veldig lærerikt!Anonymousnoreply@blogger.com