Kim H. Olsen

onsdag 15. mai 2013

Hvordan gå på tryne i sosiale medier ?

›
Er du redd for å gå på tryne i sosiale medier ? Ikke les videre.     Alle kan gå på tryne i sosiale medier og flere kommer sikk...

Hvordan lage kampanje i sosiale medier ?

›
Hva er det viktig å tenke på når man skal lage en kampanje i sosiale medier ? Det finnes mange fallgruver å gå i når man skal lage en kam...
onsdag 1. mai 2013

Kilder til blogginnlegg: ROI i sosiale medier

›
Her er noen av mine kilder som jeg brukt som mitt blogginnlegg om ROI: http://measurethis.co.uk/social-media-roi/ http://www.b...

ROI i Sosiale medier - Hva bør man måle og hvorfor ?

›
Så hvorfor bør en virksomhet måle ? Og hva bør den måle ?   Det er kanskje lett å måle og innhente informasjon, men hva bør en bed...

Hvordan oppnå best resultater med Google Analytics ?

›
Hvordan kan vi få mer trafikk med Google Analytics og hvordan kan vi måle sosiale media ? Google Analytics kan ofte virke litt vansk...
søndag 24. mars 2013

Er RSS fortsatt nyttig ?

›
Er RSS fortsatt nyttig ? Etter Google valgte nå å stenge sin RSS reader tjeneste så varsler alle RSS sin død. Og Google vet kanskje hva de d...

Hva er fordelene med å kommentere ?

›
Å kommentere i andres Twitter innlegg eller blogginnlegg skaper engasjemant og kommunikasjon. Fordelene med å kommentere slikt er å gi tilba...
›
Startsiden
Vis nettversjon

Om meg

Kim Olsen
Vis hele profilen min
Drevet av Blogger.